Apple waarschuwt voor iPhone 3GS tekort

Apple Jan David Hanrath 2 sep 2012
Leestijd: 1 minuut

9to5Mac heeft de hand weten te leggen op een e-mail die Apple aan alle medewerkers van Genius Bars in Apple Store wereldwijd heeft gestuurd. In de e-mail waarschuwt Apple voor beperktere servicemogelijkheden voor de iPhone 3GS, de instap-iPhone.

De servicemogelijkheden die nog resten zijn schermreparaties, het uitleggen wat de voordelen zijn van het aanschaffen van een nieuwe iPhone in plaats van een reparatie buiten garantie en het gebruiken van de eigen voorraad om kapotte toestellen om te ruilen.

Mocht er geen iPhone 3GS meer op voorraad zijn, dan dient de Genius het toestel te vervangen voor een iPhone 4.

E-mail aan Genius Bars

De toekomst van de iPhone 3GS is onzeker. Het in 2009 geïntroduceerde toestel ondersteunt weliswaar een uitgeklede versie van iOS 6, maar is eigenlijk zo traag dat het geen concurrentie meer is voor goedkope Android alternatieven. De beperktere ondersteuningsopties in de uitgelekte e-mail dragen bij aan het beeld dat de iPhone 4, na introductie van een nieuwe iPhone, de rol van instap-iPhone overneemt.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste wat tech en culture te bieden heeft 🚀

De laatste ontwikkelingen iedere vrijdag in je mailbox? WANT houdt je op de hoogte!

Onderwerpen