Deed internetbankieren van ING het niet? Geen zorgen, je was niet alleen!
Probeerde jij vandaag internetbankieren te doen via ING, maar lukte het niet? Dan hebben we goed en slecht nieuws voor je.
Het goede nieuws is dat het probleem niet bij jou lag. Het slechte nieuws is dat internetbankieren er voorlopig even niet inzit. Dit is er aan de hand:
ING kampte met grote storing internetbankieren
ING heeft vandaag te maken gehad met een grote storing. Op maandagmorgen kwamen de eerste meldingen binnen van de problemen. Inmiddels is bekend dat het om een technische storing ging, maar wat er precies aan de hand was we niet. Het was niet mogelijk om in te loggen op je computer of je mobiele apparaat. Dat is in ieder geval wat een woordvoerder aan de bank tegenover NU.nl meldt.
ING liet weten aan een oplossing te werken, maar kon geen indicatie geven van hoelang dat nog precies zou gaan duren. Inmiddels is daar wel iets meer over bekend.
Problemen inmiddels opgelost
Tijdens het schrijven van het oorspronkelijk artikel kwam ING met een update op Twitter. Volgens de bank zijn alle problemen inmiddels opgelost. Die update verscheen om 11:44, dus het kan zijn dat het systeem nog niet helemaal naar behoren werkt. Heb wat dat betreft nog heel even geduld.
Update: inmiddels zijn de problemen met de Mobiel Bankieren App en Mijn ING opgelost. pic.twitter.com/ftYmhM5IAx
— ING Nederland (@ingnl) May 16, 2022
Mochten er ontwikkelingen zijn, werken we dit artikel bij.